Vīrietis, kuru mūsdienu sieviete var nosaukt par ideālu. Viņš zina lietu un patieso jūtu vērtību. Viņš ir īstens aristokrāts, neatkarīgi no savas izcelsmes, zina lietu un patiesu jūtu vērtību. Šī vīrieša rīcību diktē vienīgi paša dziņas, tieksmes, centieni. Viņa mīlestība ir jutekliska un pateicīga.
Visas šīs īpašības pauž un pastiprina aromāts, kurā daudzveidīgie dabiskie, enerģiskie, dzīvīgie toņi apvienojas ar unikāli spilgtiem un noturīgiem sintētiskiem komponentiem, kuri iegūti molekulāro pētījumu rezultātā. Aromātam piemīt svaigie mandarīna, greipfrūta, koriandra toņi, kā arī augstsirdīgie ciedras, vetivērija, vīraka koka aromāti. Davanas ekstrakta augļu toņi piedod sīvuma, sūruma smaržas un to konsekvenci, noturību. Kompānijas dizainers Pablo Reinozo Tualetes ūdenim Givenchy pour Homme radīja flakonu, kurš atgādina aerodinamisku sacīkšu auto virsbūvi. Flakona korpuss nokrāsots metāliskā bordo krāsā, kura aizgūta no automobīļu rūpnieciskajām tehnoloģijām. Dizains izstrādāts tādējādi, lai vīrietis izjusu Givenchy pour Homme flakonu kā savas rokas turpinājumu, ilgstamību.